اپنا گھر ہر انسان کے لئے سب سے زیادہ پرسکون ہوتا ہے مگر بعض اوقات ہم گھر شفٹ کرلیتے ہیں کیونکہ نئے گھر میں رہنے کا مزہ بھی الگ ہی ہے۔ ایسا ہی کچھ ہمارے اداکار بھی کرتے ہیں، آپ بھی جانیئے وہ کون سے 5 اداکار ہیں جنہوں نے حال ہی میں اپنا گھر شفٹ کیا ہے:

اداکار:

٭ اداکار سیف علی خان اور کرینہ کپور:

اداکار سیف علی خان اور کرینہ کپور حال ہی میں اپنے نئے گھر میں شفٹ ہوئے ہیں۔ اس بلڈنگ پر 4 فلور ہیں، ایک بہترین لائبریری، ایک زبردست گارڈن، پینٹنگ ہاؤس، لگژری اپارٹمنٹ ہے ۔ اس گھر کی قیمت تقریباً 48 کروڑ کے قریب ہے۔ واضح رہے کہ سیف علی خان نے اپنے بیٹے تیمور کی پیدائش پر بھی گھر شفٹ کیا تھا اور اب دوسرے بچے کی پیدائش سے قبل بھی گھر شفٹ کیا ہے۔

٭ حنا الطاف اور آغا علی:

اداکارہ حنا الطاف اور آغا علی نے بھی حال ہی میں اپنا گھر شفٹ کیا ہے، ان کے گھر میں ایک ٹی وی لائونج، لیونگ روم، لگژری ڈیکوریٹڈ کچن اور نئے تھری ڈی پرنٹ کی کرسیاں موجود ہیں۔ ایک اندازے کے مطابق ان کے گھر کی قیمت 10 کروڑ بتائی جاتی ہے، مگر آغا نے ابھی تک اس حوالے سے کچھ نہیں بتایا۔

٭ ماورہ حُسین:

اداکارہ ماورہ حُسین نے بھی حآل ہی میں اسلام آباد سے لاہور اپنے نئے گھر میں شفٹ ہوگئی تھیں۔ واضح رہے کہ وہ اس گھر میں اکیلی ہی رہتی ہیں۔

٭ ریتھک روشن:

بھارتی اداکار ریتھک روشن نے بھی حال ہی میں ہی اپنا گھر شفٹ کیا تھا جس کی قیمت 50 کروڑ کے قریب ہے۔

٭ ایشمان کھرانہ:

بھارتی اداکار ایشمان کھرانہ نے بھی حال ہی میں اپنا گھر شفٹ کیا ہے جس کی قیمت 9 کروڑ روپے کے قریب ہے۔

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *